Geven voor ons gemeenteleven

Ons gemeenteleven is mogelijk door de inzet van tijd en geld. Veel vrijwilligers zetten zich in voor grote en kleine activiteiten in onze gemeente, zoals de organisatie van de kerkdiensten of het bezoeken en helpen van mensen in nood.

Als je bereid bent je in te zetten, neem dan contact op met het wijkteam of met het moderamen of met degene die je een taak ziet uitvoeren. Je kan meedraaien in één van de taken, bijvoorbeeld de beamerdienst, je kan je ook zo nu en dan inzetten, bijvoorbeeld door een keer te helpen met koken.

Je kan onze gemeente ook ondersteunen met geld. Je kan jouw bijdrage storten, gebruik dan de volgende gegevens, in de omschrijving kan je het doel opgeven.

• bankrekening NL04INGB0000517637
  • ten name van Penningmeester Ned. Ger. Kerk Doorn

Geven aan de collecte in de kerkdiensten

Tijdens de kerkdienst worden er voor verschillende doelen gecollecteerd. Tijdens de kerkdienst gaat de collectezak rond, je kan het collectedoel dan steunen met jouw bijdrage.

Ook als je geen contant geld op zak hebt, kan je geven aan onze collectedoelen. Dat kan tijdens de kerkdienst en ook op andere tijden.

Het is mogelijk om via een iDeal betaling bij te dragen aan onze collectedoelen. Gebruik de volgende link, dan zie je ook welke collectedoelen actief zijn.

-> geef aan de collecte via iDeal <-

Gemeenteleden (en ook gastleden) kunnen de app scipio gebruiken voor de collecte. Zij kunnen een tegoed storten en dat gebruiken voor meerdere collectedoelen verspreid over meerdere kerkdiensten.

Diaconie

Tijdens de kerkdienst wordt door de Diaconie gecollecteerd voor goede doelen dichtbij en veraf. Je kan de diaconie ook steunen met geld. Je kan jouw bijdrage storten, gebruik dan de volgende gegevens, in de omschrijving kan je het doel opgeven.

• bankrekening NL70INGB0004156471
  • ten name van Diaconie Ned. Ger. Kerk Doorn

Anbi status

Onze kerk voldoet aan de regels van de belastingdienst waardoor je jouw bijdrage als aftrekpost kan opvoeren, zie de website van de belastingdienst voor meer informatie. Ons ANBI nummer is 82.41.68.057, zie ook onze jaarlijkse ANBI verantwoording.

Indrukken van onze gemeente

Ons eerste contact hebben we als gastvrij en open ervaren.

— Tiemen en Anna